ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Ο ΕΟΤ στοχεύει σε 1 εκατ. τουρίστες από τη Σερβία το 2012


Στην 34η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού του Βελιγραδίου (23-26 Φεβρουαρίου) συμμετείχαν περίπου 1.000 εκθέτες από 46 χώρες, ενώ τιμώμενη χώρα ήταν η Τουρκία. Όπως ανέφερε το ΑΠΕ/ΜΠΕ, η Ελλάδα συμμετείχε στην έκθεση με ένα περίπτερο του ΕΟΤ, εμβαδού 150 τ.μ. όπου φιλοξενήθηκαν οργανισμοί και τουριστικά πρακτορεία από διάφορες περιοχές της χώρας. Στα εγκαίνια της έκθεσης παρέστη και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Γιώργος Κoλέτσος, ο οποίος είχε επαφές με τουριστικούς παράγοντες της Σερβίας.

Ο κ. Κoλέτσος επισήμανε ότι αποδίδεται μεγάλη σημασία στην προσέλκυση τουριστών από τη Σερβία. “Στόχος μας για τα επόμενα δύο με τρία χρόνια είναι να ξεπεράσουν το ένα εκατομμύριο οι τουρίστες από τη Σερβία” τόνισε ο κ. Κoλέτσος, σημειώνοντας ότι πέρυσι επισκέφτηκαν τη χώρα μας περίπου 700.000 Σέρβοι τουρίστες.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ ανέφερε ότι η Ελλάδα φέτος γίνεται πολύ ανταγωνιστική σε επίπεδο τιμών εξαιτίας της κρίσης και αυτό θα βοηθήσει ουσιαστικά ώστε, αν όχι να ξεπεραστεί, τότε να επιτευχθεί η περυσινή επισκεψιμότητα που άγγιξε τα 16,5 εκατ. Ο κ. Κoλέτσος είπε επίσης ότι πέρυσι ο ελληνικός τουρισμός παρουσίασε αύξηση της τάξεως του 10%, ενισχύοντας με 10,5 δισ. ευρώ τα έσοδα του κράτους.

Η στρατηγική του ΕΟΤ φέτος, ανέφερε ο κ. Κoλέτσος, είναι να δραστηριοποιηθεί σε πολλά επίπεδα ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι στον τουρισμό. “Η δική μας καμπάνια έχει τους εξής άξονες: την προβολή μέσα από το διαδίκτυο, τη συμμετοχή σε εκθέσεις, γενικές αλλά και θεματικές, όπου συνολικά σε 60 εκθέσεις υπάρχει ελληνική παρουσία, τη συνεργασία με μεγάλους τουριστικούς πράκτορες, την προβολή μέσα από τον Τύπο και τα ΜΜΕ γενικότερα και τη συνεργία με ιδιωτικούς φορείς για την προβολή συγκεκριμένου προϊόντος υπό τη μορφή συγχρηματοδότησης ενός μικρού ποσοστού της καμπάνιας”.

Ακόμη, τόνισε ότι παρά τη σημαντική μείωση του προϋπολογισμού για τη διαφήμιση, που πέρυσι ήταν της τάξεως του 45%, δεν επηρεάστηκε αρνητικά ο τουρισμός. Αντιθέτως, σημείωσε, χάρη στη νέα στρατηγική που εφαρμόζεται η Ελλάδα αύξησε την ανταγωνιστικότητά της στην παγκόσμια τουριστική αγορά, ενώ ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα και για το 2012.