ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Παγκόσμια έρευνα της Amadeus


Μια νέα παγκόσμια έρευνα της Amadeus περιγράφει πως οι μετασχηματιστικές τεχνολογίες και οι εξελισσόμενες κοινωνικές αξίες και τάσεις θα συνδυαστούν για να εδραιώσουν μια νέα εποχή “συνεργατικών ταξιδιών” στα επόμενα 10 χρόνια και πέρα.
Η έρευνα με τίτλο “Από το Χάος στη Συνεργασία: Πως οι μετασχηματιστικές τεχνολογίες θα προαναγγείλουν μια νέα εποχή στα ταξίδια”, επιτάσσει αυξημένες συνεργασίες στην ταξιδιωτική βιομηχανία, με σκοπό την απομάκρυνση του άγχους, της αβεβαιότητας και του χάους που έχει συνδεθεί με τα ταξίδια στον 21ο αιώνα, καθώς επίσης και την προσφορά μιας πιο πλούσιας, βαθύτερης και πιο προσωπικής ταξιδιωτικής εμπειρίας ταυτόχρονα.
Η έρευνα, καταγράφει λεπτομερώς και ξεκάθαρα την ποιοτική μεταστροφή σύμφωνα με την οποία οι χρήστες των υπηρεσιών είναι περισσότερο συνεργάτες παρά πελάτες και όπου το γενικότερο πλαίσιο είναι εξίσου σημαντικό με την συναλλαγή. Φυσικά, στην καρδιά αυτής της νέας εποχής συνεργασίας βρίσκεται η διακριτική “ενεργοποίηση” τεχνολογιών και πρωτοποριακών λύσεων.
Βασισμένη σε εκτεταμένη έρευνα και στοιχεία από ειδικούς της βιομηχανίας, μεταξύ των οποίων τεχνολόγοι, κορυφαίοι αντιπρόσωποι της ταξιδιωτικής βιομηχανίας,

Κύρια ευρήματα της έρευνας:

1. Η επόμενη γενιά της εμπειρίας: Τα ταξίδια έχουν να κάνουν περισσότερο με το βάθος παρά με το εύρος της εμπειρίας. Τεχνολογίες όπως η διευρυμένη πραγματικότητα, οι μηχανισμοί gamification και οι έξυπνες φορητές συσκευές αναμένεται να μεταμορφώσουν την ταξιδιωτική εμπειρία

2. Αυτόματο transit: Η διαδικασία του check in θα μπορούσε να γίνει η εξαίρεση και όχι ο κανόνας, με την άνοδο γρήγορων και πιο αποτελεσματικών συστημάτων διαχείρισης ταυτοποίησης. Τσίπ, βιομετρικά στοιχεία, καταγραφή δακτυλικών αποτυπωμάτων μεγάλης εμβέλειας και τεχνολογία near field communication (NFC) είναι μόνο μερικές από τις μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με μεγαλύτερο βαθμό ενοποίησης, ώστε να επιταχύνουν τον τρόπο με τον οποίο μετακινούνται οι άνθρωποι.

3. Πληρωμή με μνήμη: Όλα τα δεδομένα σχετικά με πληρωμές, οι οποίες πραγματοποιούνται πριν και κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού θα ενσωματώνονται, ώστε να λειτουργούν σαν μια ψηφιακή μνήμη εξόδων και δραστηριοτήτων για άτομα, ομάδες και χειριστές ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Τα έξυπνα αρχεία επιβατών, το “digital breadcrumb” και οι τεχνολογίες ανέπαφων συναλλαγών θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να προσωποποιηθούν και να συγκεντρωθούν υπηρεσίες που προσφέρουν μεγαλύτερη αξία και πιο προσοδοφόρες σχέσεις.

4. Έξυπνες συστάσεις: Καθώς οι τεχνολογίες διευκολύνουν τους ανθρώπους για να παρακολουθούν και να αξιολογούν όλες τις πλευρές της ταξιδιωτικής εμπειρίας, οι ταξιδιώτες θα επηρεάζονται ολοένα και περισσότερο από τους κοντινούς τους ανθρώπους και τους ειδικούς. Η προοπτική των προσωπικών ξεναγών και των αντιπροσώπων mobile tour θα δώσουν στους ταξιδιώτες τα εργαλεία που χρειάζονται για να εμπλουτίσουν στην εμπειρία τους.

5. Απομακρύνοντας το άγχος από τα ταξίδια: Η επιθυμία για ευεξία και τα μεταλλασσόμενα δημογραφικά στοιχεία θα δώσουν ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην απομάκρυνση του ταξιδιωτικού άγχους. Έξυπνες ετικέτες αποσκευών και έξυπνα εισιτήρια θα προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερο καθησυχασμό, ενώ οι εφαρμογές m-Health (mobile Health) θα δώσουν τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να διαχειρίζονται και να παρακολουθούν την υγεία και ευεξία τους, σαν να βρίσκονταν στο σπίτι τους

6. Ο business τουρίστας: Η συνεχής έμφαση που δίνεται στην ισορροπία μεταξύ εργασίας και ζωής και της ευεξίας στη δουλειά μπορεί να οδηγήσουν σε άνοδο του business τουρίστα, ο οποίος θα απαιτεί ταχύτητα και αποτελεσματικότητα, καθώς επίσης και ένα σπίτι μακριά από το σπίτι του