ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Π. Γερουλάνος: Σήμερα έχουμε στο προσκήνιο μια νέα γενιά τουριστικών στελεχών


Στο πλαίσιο της μακρόχρονης στρατηγικής για την ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα, εντάσσεται ένα ειδικό σχέδιο για την προσέλκυση επισκεπτών από χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, την Κίνα, την Ινδία, οι οποίοι πιστεύεται ότι θα αποτελέσουν βασικό στοιχείο της ανάπτυξης της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας τα επόμενα 10-20 χρόνια. Ο αριθμός των Κινέζων που επισκέφθηκαν την Ελλάδα πέρυσι αυξήθηκε κατά 75% σε σύγκριση με το 2010, επεσήμανε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, μιλώντας πρόσφατα στη σερβική εφημερίδα “Politika”.

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου περί έλλειψης καυσίμων, απεργιακών κινητοποιήσεων στις υπηρεσίες αεροδρομίων, αποκλεισμούς λιμανιών, αλλά περί φημών για έλλειψη τροφίμων σε ορισμένους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς ειδικά στη βόρεια Ελλάδα, όπου συνήθως παραθερίζουν οι επισκέπτες από τη Σερβία, ο υπουργός απάντησε: 
“Οι φήμες περί έλλειψης τροφίμων είναι κακόβουλες και πλήρως αναληθείς. Τα καύσιμα είναι εισαγόμενο προϊόν, που επιβαρύνεται με πολλούς δασμούς και ως εκ τούτου είναι πιθανό ορισμένα παράγωγα του πετρελαίου να είναι σε κάποια μέρη πιο ακριβά από ότι σε κάποια άλλα. Στη διάρκεια της διετούς κρίσης, οι Έλληνες συνειδητοποίησαν την εξαιρετική σημασία που έχει ο τουρισμός για την οικονομική ανάκαμψη, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, την εισροή άμεσων ξένων επενδύσεων. Σήμερα έχουμε στο προσκήνιο μια νέα γενιά τουριστικών στελεχών, οι οποίοι ξέρουν να προσφέρουν ελκυστικά πακέτα διακοπών στην Ελλάδα και να κάνουν τη χώρα πιο ανταγωνιστική στην τουριστική αγορά. Η τουριστική προσφορά της βόρειας Ελλάδας είναι φέτος εξαιρετικά πλούσια και ποικίλη, προσιτή σε όλα τα βαλάντια”.

Ο Σέρβος δημοσιογράφος σχολίασε ακόμη και το γεγονός ότι στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς γίνονται ολοένα και περισσότερες διαδικτυακές πρωτοβουλίες, όπως “Δώστε μια ευκαιρία στην Ελλάδα”, “Αυτή είναι η Αθήνα μου”, “Η Ελλάδα αλλάζει”, οι οποίες προσπαθούν να προβάλουν την Ελλάδα υπό ένα νέο, μετακρισιακό φως. “
Τα τελευταία δύο χρόνια σε ένα τμήμα των ΜΜΕ του αναπτυγμένου κόσμου η Ελλάδα απεικονίζεται ανελέητα ως ‘χώρα τεμπέληδων και ανεύθυνων’ και για ορισμένο διάστημα δεν ήταν δυνατό να εξαλειφθεί η εντύπωση αυτή”, είπε ο κ. Γερουλάνος. “Σήμερα, με τις εξελίξεις αυτής της φάσης της κρίσης, η Ελλάδα είναι σε θέση, σε όλες τις κονωνικές πτυχές της, να προβληθεί και να περιγραφεί εντελώς διαφορετικά, ως ένα δημιουργικό και επιχειρηματικό περιβάλλον, έτοιμο για το μέλλον. Στο βαθμό αυτό, όλες οι πρωτοβουλίες του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, των νέων, των επιχειρηματιών για την μετακρισιακή αναβάθμιση της εικόνας της Ελλάδας είναι χρήσιμες και ευπρόσδεκτες.