ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Εκστρατεία αλληλεγγύης των Αυστριακών για την Ελλάδα


Νέα κίος

Οι τουριστικές επιχειρήσεις TUI, Thomas Cook, Neckermann, Gulet,  ITS Billa, Jahn Reisen, Lauda air και Fly Niki ενώνουν τις δυνάμεις τους για την από κοινού προβολή της Ελλάδας στο αυστριακό κοινό. Η δράση αυτή οφείλεται στην πρωτοβουλία του Γραφείου EOT Αυστρίας που επικοινώνησε άμεσα με τους μεγαλύτερους Tour Operators και αεροπορικές εταιρείες της Αυστρίας, μετά την επιτυχημένη εκστρατεία αλληλεγγύης προς την Ελλάδα, στη Γερμανία.
Η διαφημιστική καμπάνια θα καλύπτει τόσο τα επαγγελματικά έντυπα TAI, Tip, Traveller, όσο και τον ημερήσιο Τύπο. 
Η διαφημιστική εκστρατεία έχει σκοπό να ενημερώσει το αυστριακό κοινό, ότι όλοι  οι τουριστικοί φορείς της χώρας στέκονται στο πλευρό της Ελλάδας, που αποτελεί τον σημαντικότερο θερινό αεροπορικό προορισμό τους. Η  εν λόγω διαφήμιση θα σταλεί σε χιλιάδες νοικοκυριά στην Αυστρία.
“Είμαστε πεπεισμένοι για την ομορφιά και την άριστη και ποιοτική προσφορά υπηρεσιών στην Ελλάδα” τονίζει σε δελτίο Τύπου ο CEO του Thomas Cook – Neckermann κ. Ιωάννης Αφουκατούδης, ενώ η διευθύντρια marketing της Lauda air κα Sabine Kirchmayer-Köpke –η οποία με 63 πτήσεις την εβδομάδα συνδέει αυστριακές πόλεις με 19 ελληνικούς προορισμούς- επισημαίνει: “Θέλουμε να στείλουμε μήνυμα στους Έλληνες συνεργάτες μας ότι είμαστε εδώ στο πλευρό τους. Θέλουμε να τονίσουμε ότι στηρίζουμε τις προσπάθειες που γίνονται, στηρίζοντας τον τουρισμό που είναι ο σημαντικότερος πυλώνας της οικονομίας. Εξάλλου, όλα αυτά τα χρόνια κερδίσαμε από την κίνηση προς την Ελλάδα”.