ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

«1540»:Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Αγροτών


Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων από την Τρίτη, 24 Απριλίου 2012, παρέχει  τον τηλεφωνικό αριθμό «1540» για την εξυπηρέτηση των πολιτών και κυρίως των αγροτών. 

Το 1540 προσφέρει: 
1.   Υπηρεσίες αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, on line διασύνδεσης με τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του (ΟΠΕΚΕΠΕ και ΕΛΓΑ), χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλου, επί 24 ώρες καθημερινά.
2.   Υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης από εκπρόσωπο του Υπουργείου (Δευτέρα – Παρασκευή από 08.00 έως 20.00 και Σάββατο από 09.00 έως 13.00).
Οι μέχρι σήμερα σημαντικότερες διαθέσιμες υπηρεσίες στο «1540» είναι:
1. Ενημέρωση για τις πρόσφατες πληρωμές ενιαίας ενίσχυσης ΟΠΕΚΕΠΕ
2. Καταγγελίες για προέλευση κρέατος
3. Ενημέρωση για τις παρεχόμενες ψηφιακές υπηρεσίες μέσω του site (www.minagric.gr)
4. Συνομιλία με εκπρόσωπο του Υπουργείου για κάθε θέμα που απασχολεί τον αγροτικό κόσμο (Υποβολή καταγγελιών, αναζήτηση πληροφοριών, καθοδήγηση για επενδύσεις κ.α.) 
Σύντομα θα προστεθούν νέες Υπηρεσίες που αφορούν στην εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων με τον ΕΛΓΑ και τον ΟΠΕΚΕΠΕ, τόσο με αυτοματοποιημένες υπηρεσίες, άμεσης απάντησης, χωρίς μεσολάβηση υπαλλήλου, όσο και με τηλεφωνική εξυπηρέτηση από ειδικευμένους εκπροσώπους του Υπουργείου.