Σε
συνεργασία με την Olympic Air ο ΕΟΤ προχωράει σε συντονισμένες ενέργειες συνδιαφήμισης σε
πέντε χώρες- Κύπρο, Ρουμανία, Τουρκία, Ισραήλ και Σερβία, ενώ η δράση
περιλαμβάνει και το yahoo, είναι συνολικού προϋπολογισμού 660.111 ευρώ, εκ των
οποίων τα 332.000 ευρώ θα καταβάλει ο ΕΟΤ και τα υπόλοιπα η αεροπορική εταιρία.
Για τις ενέργειες
διαφήμισης σε συνδυασμό με την προβολή μέσω internet, η συνολική δαπάνη, σε
όλες τις αγορές θα είναι πάνω από
500.000 ευρώ.
Εν τω μεταξύ
ο τραγέλαφος συνεχίζεται, αφού συμφώνα με πρόσφατο πρωτοσέλιδο στην εφημερίδα “Ισοτιμία”
όπου κάνει λόγο για «λουκέτο» στον ΕΟΤ
μετά τις εκλογές, μετά από συστάσεις συμβούλων του κ. Πάγκαλου.
Στο ίδιο
ρεπορτάζ της εφημερίδας, επίσης αναφέρεται ότι “σε κλείσιμο του ΕΟΤ θα
καταλήγει και μελέτη του ΚΕΠΕ”, η οποία συντάσσεται αυτές τις μέρες.
Βέβαια
ορισμένοι λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο αφού είναι άγνωστο πια κυβέρνηση θα
επιλέξει ο λαός και τι θα αποφασίσει αυτή για την αναπτύξει του τουρισμού και
τον κρατικό φορέα που θα τον εποπτεύει και θα τον συντονίζει.
Άλλωστε κοντός ψαλμός αλληλούια.