ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Δράσεις για την τουριστική εικόνα της Ικαρίας


Δράσεις με σκοπό τη δημιουργία εναλλακτικού τουριστικού προφίλ, αναπτύσσονται στην Ικαρία. Για το λόγο αυτό ο κ. Δημήτρης Προκοπίου έχει αναλάβει καθήκοντα συμβούλου Τουρισμού του Δήμου . Οι προτεραιότητες που τέθηκαν είναι:
  • Τη στοχευόμενη τουριστική προβολή
    - Την ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών
    - Την ενημέρωση των κάτοικων για τη σημασία του τουρισμού και την καλλιέργειά του ως βίωμα παράλληλα μέσω δράσεων ακρόασης των επιχειρηματιών και εργαζομένων, αλλά και με δημιουργία συνδέσμου επιχειρηματιών τουρισμού, με σκοπό τη δημιουργία ομάδας.
    Και όπως λέει ο κ. Προκοπίου: “Τα βασικά χαρακτηριστικά του τουρισμού της Ικαρίας είναι το φυσικό περιβάλλον και οι φυσικές ομορφιές της, τα ιαματικά λουτρά, η ιστορία της και οι άνθρωποι και οι παραδόσεις τους”,.Οι δράσεις που υλοποιήθηκαν σε διάστημα τριών μηνών :
  • Συγγραφή κειμένων, τριπτύχου -εντύπου για τον προορισμό Ικαρία
  • Συλλογή κειμένων και φωτογραφιών για ενημέρωση της ιστοσελίδας του Δήμου Ικαρίας
  • Εντυπο για τον ιαματικό τουρισμό
  • Οργάνωση συμμετοχής της Ικαρίας στην δράση “TASTE OF GREECE” στο Λονδίνο
  • Oργάνωση διαφήμισης- καταχώρισης στην εφημερίδα REAL NEWS
  • Διεξαγωγή σεμιναρίων για τον τουρισμό στον Άγιο Κήρυκο, Αρμενιστή και Θέρμα, θέματα των σεμιναρίων ήταν: τουριστική συνείδηση, βασικά προσόντα προσωπικού, ποιότητα στον τουρισμού, εξυπηρέτηση πελατών σε τμήματα υποδοχής, επικοινωνία και συμπεριφορά προς τα ζώα και λειτουργιά εστιατορίου και μπαρ, σχέση ιδιοκτήτη και πελάτη εστιατορίου
  • Δημοσίευση δεκαλόγου τουριστικής ευθηνής του άριστου τουριστικού προορισμού
  • Συναντήσεις για τον τουρισμό με επαγγελματίες σε Αρμενιστή και Άγιο Κήρυκο
  • Συλλογή φωτογραφικού υλικού για χρήση τουριστικής προβολής
  • Εκπροσώπηση Ικαρίας και συνεργασία  στην Γενική Γραμματεία τουρισμού για θέματα τουριστικής προβολής
  • Σύνταξη σχεδίου δράσεων για τα έτη 2011-12 για την Ικαρία (ΕΣΠΑ)
  • Σύνταξη προϋπολογισμού δράσεων τουριστικής προβολής για την Ικαρία (έγκριση από Γ.Γ. Τουρισμού)
  • Επαφές με την εταιρεία Δωδεκάνησος Ναυτιλιακή, το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και  την Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής για ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ικαρίας με τα Δωδεκάνησα
  • Παροχή πληροφοριών για διακοπές στην Ικαρία σε υποψήφιους επισκέπτες μέσω κινητού τηλεφώνου οποιαδήποτε ώρα
  • Λειτουργία γραφείου ενημέρωσης επισκεπτών στον Αρμενιστή Ικαρίας
  • Συλλογή επισήμων στοιχείων καταλυμάτων για την έκδοση καταλόγου καταλυμάτων για την Ικαρία
  • Εκπόνηση έκθεσης για τον τουρισμό του νερού και τον ιαματικό τουρισμό, με σκοπό τη διοργάνωση του τουριστικού προϊόντος της Ικαρίας
  • Παρέμβαση για την εμφάνιση στο λιμάνι του Αγίου Κηρύκου
  • Παρέμβαση για το άναρχο παρκάρισμα και την απρόσκοπτη διεξαγωγή των μεταφορών ατόμων στην Ικαρία με λεωφορεία
  • Παρέμβαση για ανανέωση των υδάτων στο ρέμα του Αρμενιστή όπου διαμένουν χελώνες
  • Παρέμβαση για τη φωτισμό με τους υπάρχοντες φανοστάτες στον Άγιο Κήρυκο
  • Αποστολή δελτίου Τύπου για τα 100 χρόνια της Ικαριακής Επανάστασης σε ΜΜΕ των Αθηνών
  • Επιστολή για την εμφάνιση των υδροθεραπευτηρίων
  • Διανομή εντύπων για τα 100 χρόνια της Ικαριακής Επανάστασης
  • Διανομή του τριπτύχου Ικαρία σε τουριστικές επιχειρήσεις και δημοτικά διαμερίσματα του Νησιού
  • Πρόταση για δημιουργία λογοτύπου του προορισμού Ικαρία με έκθεση για τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά του  
  • Οργάνωση Ένωσης Επιχειρηματιών Τουρισμού
  • Οργάνωση ενημέρωσης για συμμετοχή επιχειρηματιών της Ικαρίας για συμμετοχή σε δράσεις τουριστικής προβολής στη Ρωσία.
Ακόμη είναι σε διαδικασία συζήτησης οι παρακάτω δράσεις για την τουριστικής προβολής της Ικαρίας: 
  • Συμμετοχή στην έκθεση WTM στο Λονδίνο 5-8 Νοεμβρίου 2012 με προκαθορισμένα ραντεβού με tour operators.
  • Συμμετοχή στην τουριστική έκθεση του Μονάχου
  • Προώθηση ιαματικού τουρισμού στη Γερμανία
  • Διαφήμιση σε διεθνή τουριστικά site  
  • Διαφήμιση σε μπροσούρες tour operators
  • Πρόταση για τουριστική προβολή της Ικαρίας στο Ηράκλειο Κρήτης
  • Πρόταση για δράσεις τουριστικής προβολής στις βαλκανικές χώρες σε
  • Επίσης βρίσκονται ήδη σε διαδικασία για παραγωγή γενικού τουριστικού εντύπου για την Ικαρία
  • Συμμετοχή στην έκθεση Philoxenia 2012
  • Πρόταση δράσης προβολής με διανομή δωρεάν πακέτων διαμονής στην Ικαρία στο σταθμό Μετρό Αγίου Δημητρίου.