ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

ITB 2013: Οι επισκέπτες θα μπορούν να κάνουν κρατήσεις και αγορές πακέτων!


Μία πολύ σημαντική καινοτομία υιοθετεί η Messe Berlin, η διοργανώτρια εταιρεία της σημαντικότερης τουριστικής έκθεσης του κόσμου, της ITB στο Βερολίνο, που αλλάζει άρδην τη σημασία και τον ρόλο της διοργάνωσης. Θα επιτρέπεται στους εκθέτες να κάνουν πωλήσεις και να δέχονται κρατήσεις κατά τη διάρκεια των δύο ημερών - Σάββατο και Κυριακή 9 και 10 Μερτίου- που ή έκθεση είναι ανοικτή για το κοινό!
Αυτό σημαίνει ότι ξενοδοχεία, tour operators και τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, προορισμοί κοκ, τις δύο αυτές μέρες θα μπορούν να προσφέρουν στους επισκέπτες τη δυνατότητα να κάνουν τις κρατήσεις τους και να αγοράζουν πακέτα ή ό,τι άλλο επιθυμούν επί τόπου.
Σύμφωνα με την Messe Berlin, η κίνηση αυτή αποφασίστηκε καθώς στις έρευνες μεταξύ των επισκεπτών και εκθετών, η συντριπτική πλειονότητα εξέφρασε την επιθυμία να μπορεί να κάνει κρατήσεις και να αγοράζει τουριστικά προιόντα και υπηρεσίες κατά τη διάρκεια της έκθεσης.
Η απόφαση της διοργανώτριας της ITB, προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων της Γερμανίας, ο οποίος υποστηρίζει ότι οι πωλήσεις τουριστικών προιόντων κα υπηρεσιών στην έκθεση θα οδηγήσει σε απώλεια έργου για τα γερμανικά τουριστικά γραφεία αλλά και σε έναν ανεξέλεγκτο “πόλεμο τιμών και προσφορών”.
Υποστηρίζει μάλιστα ότι θα είναι αδύνατη η παροχή ολοκληρωμένων και αξιόπιστων επαγγελματικών συμβουλών προς τους καταναλωτές στο “πολύβουο” εκθεσιακό περιβάλλον.
Ούτως ή άλλως, η κίνηση αυτή εκτιμάται ότι μπορεί να εκτινάξει το ενδιαφέρον του κοινού για την έκθεση, η οποία όπως και οι περισσότερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις βιώνει μία σταθερά μειούμενη προσέλευση επισκεπτών.
Για τους εκθέτες, από την άλλη πλευρά, δίνει μία μοναδική ευκαιρία να έχουν άμεσα πρακτικά αποτελέσματα και οφέλη, μέσω της δυνατότητας πωλήσεων, ιδίως αν διαμορφώσουν ειδικές προσφορές για τους επισκέπτες εκείνων των δύο ημερών.
Σημαντική εξέλιξη, σίγουρα αλλάζει τα δεδομένα στη διεθνή εκθεσιακή αγορά. 
Tourism Lobby