ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Χειρότερα τα ξενοδοχεία του Λονδίνου


Τουρίστες που επισκέφτηκαν το Λονδίνο αξιολόγησαν τα ξενοδοχεία της βρετανικής πρωτεύουσας ως τα χειρότερα, από μια λίστα με 100 πόλεις, εξαιτίας των υπερτιμημένων μίνι μπαρ, του μη ικανοποιητικού πρωινού και της αργής εξυπηρέτησης, αναφέρεται σε έρευνα που δημοσιεύτηκε την Παρασκευή.
Τη μελέτη διεξήγαγε η ιστοσελίδα Trivago, βάσει σχολίων που είχαν αναρτήσει χρήστες σε περισσότερα από 140 sites κρατήσεων.
Πρώτη στη λίστα με τα καλύτερα ξενοδοχεία αναδείχτηκε η γερμανική πόλη Δρέσδη, κατέχοντας την υψηλότερη βαθμολογία και τις πιο θετικές κριτικές από τους επισκέπτες. «Οι χρήστες σχολίασαν θετικά τα ξενοδοχεία στη Δρέσδη για τις καλές τιμές, ενώ σχολίασαν αρνητικά τα ξενοδοχεία στο Λονδίνο αφού θεώρησαν ότι ήταν ιδιαίτερα ακριβά», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας Trivago. «Πιο συγκεκριμένα, οι επισκέπτες ανέφεραν ότι τα προϊόντα των μίνι μπαρ στα δωμάτια ήταν υπερτιμημένα και το πρωινό ιδιαίτερα απογοητευτικό και ακριβό. Από την άλλη ιδιαίτερα θετικά ήταν τα σχόλιά τους σχετικά με το πρωινό στη Δρέσδη, όπου οι περισσότεροι το χαρακτήρισαν νόστιμο και σε λογική τιμή».
Δήλωσε επίσης ότι αρνητικές κριτικές πήραν τα λονδρέζικα ξενοδοχεία εξαιτίας του μεγάλου χρόνου αναμονής στη ρεσεψιόν, της ανικανότητας να ανταπεξέλθουν με μεγάλα γκρουπ επισκεπτών και των μικρών δωματίων με ελλιπή θέα.
Σύμφωνα με τη λίστα, μετά τη Δρέσδη ακολουθούν το Ανόι στο Βιετνάμ, το Τόκιο, το Σικάγο και η Κρακοβία στην Πολωνία. Στη λίστα με τα χειρότερα ξενοδοχεία βρίσκονται το Ρίο ντε Τζάνερο, η Κοπεγχάγη, το Παρίσι και το Άμστερνταμ.
Όπως ανακοίνωσε η εκπρόσωπος της Trivago, η εταιρεία δημοσιεύει λίστες με τα χειρότερα και τα καλύτερα ξενοδοχεία, βάσει των σχολίων των χρηστών, δύο φορές τον χρόνο.