ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Η ανάδειξη της Αθήνας ως προορισμού κύριας επιλογής, στρατηγικός στόχος»

Γιώργος-Μπρούλιας,Tom-Jenkins,Γιώργος-Καμίνης

Ο δήμαρχος Αθηναίων τόνισε επίσης τη μεγάλη βαρύτητα που έχουν στρατηγικές συνεργασίες με καθιερωμένους φορείς ειδικών κοινών της διεθνούς τουριστικής κοινότητας, όπως ο Σύνδεσμος Tour OperatorsΕυρώπης (ETOA), η Παγκόσμια Ομοσπονδία Νεανικού και Μαθητικού Τουρισμού (WYSE) και ο Διεθνής Σύνδεσμος Τουρισμού GLBT (IGLTA), με τους οποίους,η Αθήνα, προγραμματίζει σειρά κοινών δράσεων στο άμεσο μέλλον.

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο κ. Γ. Καμίνης δήλωσε ότι θα πρέπει να τεθεί επί τάπητος το ζήτημα της λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων στο Ιστορικό Κέντρο για ορισμένο αριθμό Κυριακών και να ξεκινήσει σχετική συζήτηση, καθώς η Αθήνα παραμένει η μοναδική, ίσως, μεγάλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα όπου οι επισκέπτες δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις αγορές τους αυτήν τη μέρα.

Ο Δημοτικός Σύμβουλος και Πρόεδρος της ΕΑΤΑ κ. Γιώργος Μπρούλιας επισήμανε ότι η διοργάνωση Travel Trade Athens ήταν μία μεγάλη και δύσκολη πρόκληση για την Αθήνα, στην οποία όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές ανταποκρίθηκαν με μεγάλη επιτυχία.
Σημειώνεται ότι στο Travel Trade Athens 2013, συμμετείχαν περισσότεροι από 60 tour operators, τουριστικά γραφεία, οργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων και άλλοι επαγγελματίες του τουρισμού από τη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία, την Ελβετία, την Ολλανδία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Λιθουανία, το Ισραήλ, την Ιαπωνία και την Ινδία, ενώ πολλοί εξ αυτών αντιπροσωπεύουν και touroperators εισερχόμενου τουρισμού από την Αμερική, την Κίνα και άλλες μεγάλες αγορές.

Ο κ. Tom Jenkins, CEO του ETOA, επισήμανε ότι το επίπεδο της διοργάνωσης ήταν πολύ καλό και τόνισε χαρακτηριστικά πως «αν θέλετε να φέρετε περισσότερους επισκέπτες στην Αθήνα, τότε διοργανώσεις όπως το Travel Trade Athens είναι αυτό που πρέπει να κάνετε».
« Ο ΕΤΟΑ ιδρύθηκε από τις εταιρείες εκείνες που ειδικεύονται στην προσέλκυση πελατών από όλες τις περιοχές του κόσμου στην Ευρώπη. Αυτοί οι άνθρωποι προώθησαν πόλεις, με τους πελάτες τους να γνωρίζουν ότι η κουλτούρα των Ευρωπαϊκών πόλεων είναι μοναδική. Μεταξύ των ευρωπαϊκών πόλεων, η Αθήνα είναι μοναδική. Αποτελεί περιζήτητο προορισμό εδώ και τρεις χιλιετίες και με ικανοποίηση δεχθήκαμε την ευκαιρία να προβάλλουμε αυτόν τον προορισμό» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Νωρίτερα διοργανώθηκε Ημερίδα με διακεκριμένους ξένους ομιλητές, με δύο ενότητες. Στην πρώτη ενότητα αναλύθηκαν οι τελευταίες τάσεις και τα καταναλωτικά χαρακτηριστικά των τουριστικών αγορών αγορές των οικονομιών BRIC, με παρουσιάσεις από τους Tom Jenkins,Chief Executive του European Tour OperatorsAssociation και Olivier Henry-Biaubad, Διευθ. Σύμβουλο και Ιδρυτή της εταιρείας TCI Research.

Στη δεύτερη ενότητα, ο κ. David Chapman, Γενικός Διευθυντής της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Νεανικού Τουρισμού (WYSE) παρουσίασε βασικά μεγέθη του Νεανικού και Μαθητικού Τουρισμού, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων, ότι αντιπροσωπεύει το 20% του αριθμού διεθνών αφίξεων παγκοσμίως και αποτελεί μία αγορά 182 δις. Δολαρίων. Βάσει των σχετικών εκτιμήσεων, μέχρι το 2020, η αγορά νεανικού τουρισμού θα αντιπροσωπεύει περίπου 300 εκατ. αφίξεις στη διεθνή τουριστική αγορά.

Ο κ. Clark Massad, Αντιπρόεδρος Ευρώπης του Διεθνούς φορέα IGLTA, παρουσίασε τα βασικά μεγέθη της αγοράς Gay & Lesbian, επισημαίνοντας ότι σύμφωνα με μελέτη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, αντιπροσωπεύει το 7%-12% της παγκόσμιας τουριστικής δαπάνης, δηλαδή περίπου 70-120 δις. Δολάρια.


Ο κ. Massad τόνισε ότι η Ελλάδα είναι μία πολύ σημαντική αγορά για την κοινότητα LGBT – η χώρα μας κατατάσσεται στην 11η θέση μεταξύ των δημοφιλέστερων προορισμών – και ανέφερε ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που υπάρχουν, η Ελλάδα θα μπορεί να προσελκύσει 1,5 εκ. αφίξεις και τζίρο περίπου 1,7 δις. Δολαρίων.
Υπογράμμισε μάλιστα ότι η Αθήνα έχει εξαιρετικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης στην αγορά LGBTεφόσον γίνουν οι κατάλληλες κινήσεις.

Με αφορμή το Travel Trade Athens 2013:
Ο πρόεδρος της ΓΕΠΟΕΤ κ. Μάριος Τριβυζάς, αναφέρει ότι «η Αθήνα και μαζί της η Ομοσπονδία και οι 16 τοπικές ενώσεις τουριστικών γραφείων και τουριστικών λεωφορείων μέλη της από όλη την Ελλάδα υποδεχόμαστε τις μέρες αυτές τους εξέχοντες συμμετέχοντες στο συνέδριο tour operators από όλη την Ευρώπη, θέλοντας να επαναβεβαιώσουμε τη διαχρονική ποιότητα της πόλης ως τουριστικού προορισμού υψηλού κύρους.
Οι επιχειρηματίες και οι εργαζόμενοι στον τουρισμό, οι άρτιες υποδομές της ευρύτερης περιοχής, η διάθεση για συνεργασία και παροχή ολοκληρωμένων τουριστικών λύσεων είναι περισσότερο από ποτέ στη διάθεση των ξένων συνεργατών μας. Η Αθήνα αποτελεί πηγή ανεξάντλητων εμπειριών για τον ξένο επισκέπτη και αυτό που μένει είναι να την ανακαλύψετε. Είμαστε βέβαιοι για την απόλυτη επιτυχία του συνεδρίου και σας καλούμε να ενδυναμώσουμε τις σχέσεις μας, επισκεπτόμενοι μας ξανά».

Ο Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Ταξιδιωτικών Γραφείων(ΗΑΤΤΑ) επισήμανε πως αγκάλιασε την πρωτοβουλία της διοργάνωσης του Travel Trade Athens 2013 εξ αρχής.
«Εκτιμούμε ότι η Αττική μπορεί να προσφέρει πολλά στον τουρισμό της χώρας μας.
Γνωρίζουμε ότι οι επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο έχουν πολλά ακόμη να ανακαλύψουν στην Αθήνα και την ευρύτερη περιοχή της.
Επιβεβαιώνουμε μέσα από την εμπειρία και την γνώση μας, ότι τα τουριστικά γραφεία -ο παραγωγός και το δίκτυο διανομής του τουριστικού μας προϊόντος, μπορούν να εγγυηθούν για τις καλύτερες και αρτιότερες υπηρεσίες.
Ευχόμαστε το Travel Trade Athens να έχει τόση επιτυχία, όση ήταν και η αγάπη με την οποία το δημιούργησαν οι διοργανωτές του».

Εκ μέρους της Aegean Airlines, ο Managing Director κ. Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε ότι «η Aegeanυποστηρίζει με θέρμη την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων και κάθε ενέργεια που αποσκοπεί στην ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού.
H Aegean, καθώς το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών αποτελεί την κύρια βάση της, συμμετέχει ενεργά σε κάθε δράση που στοχεύει στο να ανακτήσει η Αθήνα τη θέση και τη δυναμική που της αξίζει. Το Travel Trade Athens είναι μία κοινή πρωτοβουλία με στόχο την προβολή της Αθήνας ως φιλόξενου και ανταγωνιστικού προορισμού που πληροί όλες τις προϋποθέσεις και απαιτήσεις της διεθνούς αγοράς, πρωτοβουλία που υποστηρίζουμε με μεγάλη ικανοποίηση».

Η Διοίκηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος” δηλώνει ότι υποστηρίζει «με μεγάλη ικανοποίηση την πρώτη διοργάνωση Travel Trade Athens, το διήμερο επαγγελματικού χαρακτήρα workshop για την πόλη της Αθήνας, που προσφέρει στην τοπική αγορά μία πρώτης τάξεως ευκαιρίας να παρουσιάσει τις υπηρεσίες της και να συναντηθεί με επαγγελματίες από τη διεθνή αγορά.
Η Αθήνα είναι μία πόλη που συνδυάζει το παλαιό με το νέο, ενώ παράλληλα, τα μεγάλα έργα υποδομών την έχουν αναδείξει σε έναν συναρπαστικό προορισμό, διεθνούς εμβέλειας.
Πιστεύουμε βαθιά στην προβολή της Αθήνας ως διεθνούς προορισμού και θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να υποστηρίξουμε, περαιτέρω, ενέργειες προς αυτήν την κατεύθυνση».
Το Travel Trade Athens 2013 τέθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού και το υποστήριξαν σημαντικοί φορείς, θεσμικοί και επιχειρηματικοί παράγοντες της Μητροπολιτικής Αθήνας, καθώς και πληθώρα επιχειρήσεων μελών του Athens Convention Bureau.