ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν προνόμια για τους επισκέπτες τους στον online 'πόλεμο' με τους OTAs


Τα ξενοδοχεία παρέχουν επιπλέον προνόμια στους πελάτες που κάνουν κράτηση απευθείας από τις ιστοσελίδες τους ως μέρος ενός ολοένα και αυξανόμενου “πολέμου” με τις online ταξιδιωτικές επιχειρήσεις (OTAs).

Τα ξενοδοχεία πιέζουν τους εν δυνάμει πελάτες τους να κάνουν κράτηση απευθείας από τις ιστοσελίδες τους για να αποφύγουν να πληρώσουν προμήθεια 15% έως 25% για κρατήσεις μέσω των ιστοσελίδων OTAs, συμπεριλαμβανομένων των Expedia.com και Booking.com.

Τα δε online τουριστικά γραφεία υποστηρίζουν ότι οι πελάτες μπορούν να συγκρίνουν τιμές και να βρουν χαμηλότερες τιμές χρησιμοποιώντας τα online sites.

“Οι καταναλωτές θέλουν να έχουν τη δυνατότητα να δουν και να συγκρίνουν όλες τις επιλογές τους, κάτι που δεν μπορούν να κάνουν αυτό όταν κάνουν κράτηση απευθείας από το site του ξενοδοχείου”, δήλωσε ο Stephen Shur, πρόεδρος του Travel Technology Assosiation, ενός “συνασπισμού” των online sites.

Η μάχη μεταξύ ξενοδοχείων και OTAs προκύπτει, καθώς τα ξενοδοχεία των ΗΠΑ αναφέρουν ρεκόρ πληρότητας και, σχεδόν, ρεκόρ εσόδων ανά δωμάτιο.

Ο σύνδεσμος American Hotel and Lodging Association ζήτησε πρόσφατα να θεσπιστεί νομοθεσία για την καταπολέμηση της απάτης από online booking sites. Αλλά ο Shur και η ομάδα του λένε ότι η ένωση ξενοδοχείων υπερβάλλει για να τρομάξει τον κόσμο όσον αφορά στα online travel sites.

Σχετικά με τα προνόμια, το Hotel Amarano στο Burbank για παράδειγμα προσφέρει στους επισκέπτες που κάνουν κράτηση απευθείας είτε πίστωση ύψους 25 δολ. για φαγητό και ποτό προς χρήση στα εστιατόρια του ξενοδοχείου είτε αναβάθμιση δωματίου. Οι επισκέπτες που κάνουν κράτηση απευθείας στο Beverly Hilton Hotel μπορούν να πάρουν δωρεάν Wi-Fi. Στη Χαβάη, όμιλος management ξενοδοχείων προσφέρει καθημερινά 20 δολ. σε κάρτες δώρων στα Starbucks για τους επισκέπτες που κάνουν κράτηση απευθείας στο ξενοδοχείο Lite του ομίλου, καθώς και σε 12 άλλα ξενοδοχεία σε όλα τα νησιά της Χαβάης. “Γίνεται απαραίτητο για τα σημερινά ξενοδοχειακά σήματα να διατηρήσουν την πρωτοκαθεδρία προσελκύοντας ταξιδιώτες με νέους τρόπους”, δήλωσε ο Matt Bailey, πρόεδρος και γενικός διευθυντής του ομίλου Aqua-Aston Hospitality.



traveldailynews