ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τρίτη 26 Απριλίου 2016

Το Brexit θα ενισχύσει την επέκταση του Heathrow, αναφέρει ο CEO του αεροδρομίου


Μια βρετανική έξοδος από την ΕΕ θα ενισχύσει την επέκταση του Heathrow, του πιο πολυσύχναστου αεροδρομίου του Ηνωμένου Βασιλείου, επειδή η χώρα θα χρειαστεί περισσότερες παγκόσμιες εμπορικές οδούς, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου την Πέμπτη.
Η θέση του Heathrow είναι ότι η Βρετανία θα ήταν σε καλύτερη θέση σε μια μεταρρυθμισμένη Ευρωπαϊκή Ένωση, είπε ο CEO John Holland-Kaye, αλλά έαν η χώρα ψηφίσει να αποχωρήσει, θα εξαρτάται περισσότερο από ένα διευρυμένο Heathrow με περισσότερες συνδέσεις με τις αναδυόμενες αγορές.
"Μια έξοδος (από την ΕΕ) θα δημιουργήσει μια μεγαλύτερη ανάγκη για το τι θα προσφέρει το Heathrow, το οποίο είναι απευθείας πτήσεις προς αγορές μεγάλων αποστάσεων".


"Θα ήταν περίεργο αν φεύγαμε από την ΕΕ, αλλά στη συνέχεια είμασταν εξαρτημένοι από τις πτήσεις μέσω Παρισιού για να φτάσουμε στις αναπτυσσόμενες αγορές," συνέχισε ο John Holland-Kaye
Το Heathrow, ο μεγαλύτερος αερολιμένας της Βρετανίας μέσω του οποίου διακινούνται το ένα τέταρτο των εξαγωγών της χώρας, λειτουργεί σε πλήρη χωρητικότητα, και αγωνίζεται να προσθέσει διαδρομές σε νέες αγορές σε χώρες όπως η Κίνα.


Το Παρίσι έχει 62 απευθείας πτήσεις προς την Κίνα κάθε εβδομάδα, ενώ το Λονδίνο έχει 34, σύμφωνα με την ομάδα Let Britain Fly,επαγγελματίες στο χώρο του εμπορίου, και έως 20 φορές περισσότερο πραγματοποιούνται εμπορικές σχέσεις με χώρες με τις οποίες η Βρετανία έχει άμεση σχέση.
Heathrow έχει ξεκινήσει εκστρατεία εδώ και 25 χρόνια για να του δοθεί το πράσινο φως για την κατασκευή ενός τρίτου διαδρόμου, αλλά οι πολιτικές αντιπαραθέσεις, λόγω αντιρρήσεων από τους κατοίκους της περιοχής και τους οικολόγους συνεχίζει να καθυστερεί οποιαδήποτε επέκταση.
Τον Δεκέμβριο, η κυβέρνηση καθυστέρησε μια απόφαση για το αν θα οικοδομούσε ένα νέο διάδρομο στο Heathrow, δυτικά του Λονδίνου, ή στο δεύτερο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της χώρας,το Gatwick, νότια του Λονδίνου, λέγοντας ότι χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της επέκτασης.


Ο υπουργός Μεταφορών Patrick McLoughlin είπε τον Φεβρουάριο ότι θα αποφασίσουν πριν από το τέλος του Ιουλίου, πέντε εβδομάδες μετά το δημοψήφισμα της Βρετανίας για το αν θα παραμείνει στην ΕΕ ή όχι, στις 23 Ιουνίου.
"Μόλις ολοκληρωθείτο δημοψήφισμα , χρειάζεται ο πρωθυπουργός να λάβει μια απόφαση αυτό το καλοκαίρι και στη συνέχεια μπορούμε να προχωρήσουμε" δήλωσε ο Holland-Kaye .
Source: Reuters.com/ aviationnews.gr