"(Οι αξιολογήσεις) θα επιτρέψουν στους πιλότους και τους υπεύθυνους για τον σχεδιασμό των πτήσεων να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες, μαζί με την συγκεκριμένη ημερομηνία κατασκευής του αεροσκάφους, για να καθορίσουν το μήκος του αεροδιαδρόμου που χρειάζεται για να σταματήσει με ασφάλεια ένα αεροσκάφος μετά την προσγείωσή του. Οι αερολιμένες και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας [θα] επικοινωνούν τις πραγματικές συνθήκες που υπάρχουν στους διαδρόμους με τους πιλότους με όρους που σχετίζονται άμεσα με τον τρόπο που ένα συγκεκριμένο αεροσκάφος αναμένεται να αποδώσει" είπε ο FAA.
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ
Σελίδες
Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)
(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).
► ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilas ► www.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas
Τρίτη 26 Ιουλίου 2016
Η FAA θέτει τα στάνταρ για την μείωση ατυχημάτων στους διαδρόμους προσγείωσης/απογείωσης
"(Οι αξιολογήσεις) θα επιτρέψουν στους πιλότους και τους υπεύθυνους για τον σχεδιασμό των πτήσεων να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες, μαζί με την συγκεκριμένη ημερομηνία κατασκευής του αεροσκάφους, για να καθορίσουν το μήκος του αεροδιαδρόμου που χρειάζεται για να σταματήσει με ασφάλεια ένα αεροσκάφος μετά την προσγείωσή του. Οι αερολιμένες και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας [θα] επικοινωνούν τις πραγματικές συνθήκες που υπάρχουν στους διαδρόμους με τους πιλότους με όρους που σχετίζονται άμεσα με τον τρόπο που ένα συγκεκριμένο αεροσκάφος αναμένεται να αποδώσει" είπε ο FAA.