ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 19 Μαΐου 2018

Η Amadeus ολοκληρώνει τον ψηφιακό επανασχεδιασμό των συστημάτων της Qantas για να βελτιώσει την εμπειρία online κρατήσεων των πελατών





Αποτέλεσμα εικόνας για Η Amadeus ολοκληρώνει τον ψηφιακό επανασχεδιασμό των συστημάτων της Qantas για να βελτιώσει την εμπειρία online κρατήσεων των πελατών


Αθήνα,  Η Amadeus, σε συνεργασία με την Qantas, ολοκλήρωσε τον ψηφιακό επανασχεδιασμό της διαδικασίας online κρατήσεων, προσφέροντας στους πελάτες της αεροπορικής εταιρείας μια περισσότερο προσωποποιημένη ψηφιακή εμπειρία.            
Ο πολυ-επιπέδος επανασχεδιασμός, που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2018, αξιοποίησε τις τεχνολογικές λύσεις της Amadeus για να αναβαθμίσει την ψηφιακή εμπειρία των πελατών, και περιλαμβάνει:
  • Εξατομικευμένη εμπειρία αναζήτησης και κράτησης για κάθε χρήστη, με παροχή σχετικών προσφορών και μοναδικών πληροφοριών.
  • Λειτουργία που προτείνει επιλογές αναβάθμισης θέσης. Η αναβάθμιση μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με μετρητά είτε με πόντους, προσφέροντας στους πελάτες μία απλή και παράλληλα ευέλικτη μέθοδο αναβάθμισης, εάν την επιλέξουν.
  • Διαδραστικό χάρτη με προτεινόμενες πτήσεις, ο οποίος επιτρέπει στους χρήστες να περιηγηθούν και να ανακαλύψουν πιθανούς ταξιδιωτικούς προορισμούς χρησιμοποιώντας προγράμματα ανταμοιβής, πόντους ή μετρητά.
  • Παρουσίαση των τιμών με τρόπο φιλικό προς τον χρήστη, έτσι ώστε ο πελάτης να πραγματοποιήσει την τιμή και την πτήση που εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες του.
  • Κράτηση με δύο βήματα. Με τη λειτουργία αυτή δίνεται η δυνατότητα στους τακτικούς επιβάτες να επιταχύνουν τη διαδικασία της κράτησης, περνώντας από την επιλογή της πτήσης απευθείας στην επιβεβαίωση της κράτησης.
Ο κ. Cyril TetazExecutive Vice PresidentAirlinesAmadeus Asia Pacific, δήλωσε: «Ο μέσος ταξιδιώτης τείνει να επισκέπτεται 38 ιστοσελίδες ενώ προγραμματίζει ένα ταξίδι και για αυτό το λόγο είναι σημαντικό οι αεροπορικές εταιρείες να προσφέρουν μια εύκολη και φιλική στη χρήση πλατφόρμα, που θα μετατρέψει έναν απλό επισκέπτη σε πελάτη. Είμαστε ενθουσιασμένοι για την ανανέωση της συνεργασίας μας με την Qantas, που θα καταστήσει την εμπειρία για τους πελάτες περισσότερο απρόσκοπτη, και μαζί καινοτομούμε συνεχώς για το μέλλον. Ανυπομονούμε να οδηγήσουμε αυτή τη συνεργασία ακόμη πιο ψηλά.»
Η ολοκλήρωση του ψηφιακού επανασχεδιασμού των συστημάτων της Qantas ακολουθεί την ανανέωση της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών για τοAmadeus Altea Passenger Service System (PSS), το οποίο σήμερα χρησιμοποιούν περισσότερες από 140 κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως. Επιπλέον, η Qantas επεκτείνει τη συμφωνία περιεχομένου της με την Amadeus, εξασφαλίζοντας πως τα συνεργαζόμενα με την Amadeus ταξιδιωτικά πρακτορεία παγκοσμίως, θα εξακολουθήσουν να έχουν πρόσβαση στις τιμές, τα δρομολόγια και το inventory της Qantas.